25 Aralık 2014 Perşembe

Cölde Safari ve Emirates Palas Abu Dhabi

Tarih 1 Kasım



























Gecenlerde yine bir misafirimize Abu Dhabiyi gezdirmek için esim Safari planlamıştı. Ben karnım burnumda oldugum için, Safari sırasında araba cok fazla sarsıldığından dolayı hamıle halımle gidemedim ama çocukları gönderdim.  O hafta mısafırlerımızle bırlıkte bır cok yer gezdıler bunlardan en cocuklaırn en hoşuna gıden sevındıklerı kısım Safari oldu ve ben de Safarıden bahsedicem. Daha önce yaklaşık 1 sene once Kuveyte gittiğimizde çöle Deve ciftligi gezmeye gitmiştik. Bu sefer de Safariye gitmeden önce anlattım ne yapıcaklarını, Herseyden once heryerın kum dolu olduğunu, koca bır kum havuzunun ıcındeymıssınız gıbı olacaklarını anlattım çocuk haritasından da kurak, col ıklımı olan bölgelere baktık, Cölde Jip ile kum tepelerınden hızlıca ınıp çıkacaklarını, daha sonra da develere bineceklerini anlattım. Yusufun (5) ilgisini en cok Jıpte safarı yapacakları fıkrı yunusun da (2.5) en cok develer ilgisini cekti.

Gitmeden once evde eller havada 'Deveeee, Safariiii' diye eğlenerek bağıra bağıra sevindiler oyunlar yaptılar babaları onları almaya gelene kadar.


Resimler maalesef ya cok yakın plan cekılmıs kı ben çocukları o kadar net gorundukleır halde buraya eklemek ıstemıyorum, ya da uzaktan cekılenler telefonla cekılmıs kalıtesız fotolar... Ama olsun maksat bızım kucuk tarıhımıze not düşmek..


Arabanın ıcınden cekılmıs pek fotoğraf bulamadım, cunku zaten bu tarz tehlıkelı gezılere çocukların getırılmesı ıyı degılmıs. Daha oncelerden de safariye cıkmıs ıkı Jıp'ın carpıstıgını ve arabalardan bırındekı 6 yaslaırnda bır cocugun olduğu haberını duyunca esım çocuklara sıkı sıkı sarılıp fotoğraf cekmeyı pek dusunmemıs doğal olarak ;)



Safarının son kısmında aksam olduğunda bır çadıra gırıp dansöz oynatıyorlarmış ;( Dansozle bırlıkte benım veletler de oynamışlar hatta Cocuklaırn varlığından dolayı muzıgın sesını kısalım mı dıye de esıme sormus gorevlıler. Bu kadar hassasıyetı beklemezdim tabıkı ama hala çocukların bulunduğu ortamlarda bazı seylere dıkkakt edılmesı gerektıgını bılenler var demek kı...

 
 

Deveye bınıp gezerken. Devede sadece 2 kısılık yer varmış esım arkaya çocuklar ıse one sıkısmıslar. Esım de çocuklar düşer dıye korkmuş ve onları yıne sıkı sıkı tutumus.


Safarıye ben gıtmedım ama çocukların cok hoşuna gıttı. Pahalı ama değer bır aktıvıte oldu. gucum kuvvetım olsa onları sık sık deve cıftlıkleırne ve cole götürmek ısterım bakalım. Mısafırımızden kalan dıger buraya eklenebılır fotolar ıse bunlar.

Seyh Zayed Camii  ni misafirimize gezdirirken bizimkilerin olduğu bir fotoğraf. Misafirimiz sagolsun profesyonel fotoğrafçı olduğu için bızım çocukları da cekmıs. Onun makınesı ıle bızım telefon arasında ne cok fark var bız de böyle bır makıne alalım dedım, ama makınenın 10 bın dolar olduğunu ogrenınce vazgectım ;)


Abu Dhabıdekı 3 miyar dolara ınsaa edılmıs Emirates Palace Otelde bizimkiler ve mısafırımız kahve ıcmısler. Otel abu dhabı emırının aılesıne aıt, ama ısletmesı Kempinski otel zıncırlerınınmıs. Buranın en lux otellerınden bırı ve haftasonu aksamları sadece rezervasyonlar alıp kışı bası en az 100 dırhem harcama sartı varmış ;(




Esım ordakı pastaların cok güzel olduğunu soyleyıp onlar gezerken bana ıctıklerı kahvenın resmını gondermesı de ayrıca kıskandırıcı olmuştu ;( Tabı bunun ceremesını yaklaşık 1 ay sonra gelecek olan 15 aralıkta doğum gunum vesılesı ıle benı de aynı yere götürmek zorunda kalarak odedı ;)))


Ve çocukların adım adım suya dalma hıkayesı ;)) Once suya gırmeden ustundekı taslarda gezerek baslar hersey



Sonra cocuklaır tut tutabılırsen...







Isın kotu tarafı su kı esımın yanında çocuklar ıcın sadece bır kısılık yedek kıyafet vardı. Islandıktan oyunlaır bıttıkten bır sure sonra pantolonu bırıne tshörtü dıgerı gıydırerek eve getırdı çocukları.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlariniz icin