24 Eylül 2013 Salı

Duvar Resim Atolyemizde serbest Itfaiye boyamaca

Artik herseyde iki kisiyiz....

Uzun suredir disarda vakit gecirdigimizde evde pek bir sey yapamadik. Kucuk kardes geldikten sonra Yusuf aktivitelerde daha farkli beklentileri oluyor. Kardesiyle iyice birbirlerine alistilar ama sanirim bu sefer cok mu alistilar ne :( Yusuf hicbirseyi kardesi olmadan yapmak istemiyor.

Dun sabah kalkar kalmaz daha kahvalti etmeden Yusuf resim yapmak istedigini soyledi. Tasinma Arefesinde oldugumuz icin de belki ynei evimizde boyle bir kose hazirlayamam diye ya da evdeki hali hazirda duran resim atolyesi kosemizi bozmadan bol bol kullanalim diye Resim Duvarimiza yeni bir resim yapmak iyi bir fikirdi. Henuz kardesimiz uyudugu icin hadi dedim kardesin kalkmadan biraz boya yap. Cunku kardesi varken boya yapmak benim icin bir iskenceye donusebiliyor. Duvara resim Atolyemize yeni kagit asarken kardesimiz kalkti yanimiza geldi :( Ben de ikisiyle birlikte boya yapmak zorunda kaldim.

ikisiyle birlikte boya yapmayacagim bir daha galiba cunku benim icin bir cile gibiydi. Yunusa bakmadigim ilk saniyede boyali fircasini agzina soktu. Yusuf surekli hersyi bana sordu (kardesiyle ilgilenemeyeyim diye ) haliya bile  boya doktu.... ben de careyi Yunusu alip odaya oturtup baska oyunlarla oyalamaya karar verdim bu sefer de Yusuf tek basina boya yapmak istemedi yanimiza geldi :(  Anne kardesim de gelsin o da boyasin diyerek yanimiza oynadi. Resmimizi butun gun gide gele yaptik ki boylece Yusuf surekli kardesiyle oynayarak boya yapti. Yunus da firca blamasa da resim masasinda takildi v duvari pastel boyalarla boyadi. Assagidaki kardesle rbirlikte yaptigimiz karisik resim. sagdaki kirmizilar Kucuk kardese ait.



Bos kagida gelisi guzel serbest resim yaptiktan sonra kagidi soktum ve arka tarafini astim. yani kagidin arka tarafina pastelle bir Itfaiye arabasi cizdim cunku bu haftaki temamiz Itfaiyeler idi.

Assagidaki rsimler Yunusun once pastel boya ile daha sonra da kirmizi sivi boya ile yaptigi cizikler ;)


Yusuf cizdigim Itfaiye arbasini boyarken once koltuk kismina bir sofor cizdi ;) Soforsuz araba olmaz tabi ;) daha sonra on kismi boyayip merdivenlere gecti... Ben kardeisn basindna ara ara ayrilip arabanin boyanmasini adim adim cektim.



Her ne kadar Itfaiye arabalarinin kirmizi oldugunu bilsek de Yusuf israrla maviyle boyamak isteyince ben de daha fazla karismadim. Mavi yusufun en sevdigi renktir. taktigi onlukten kresteki ayakkabisini koydugu dolaba kadar bir yerde mavi varsa illaki mavi yere koyacak mavi renk giyecek..... Ve Itfaiyeyi bile Maviye boyayacak ;)


Itfaiye Arabasinin arka kisminda merdivenlerin altinda kalan bolumde beyaz kalmis aralari mavi cizgilerle boyanmis bir bolu var iste orasi Itfaiye arabasinin borulariymis. Bu tamamen yusufun fikriydi ve o yaptiktn sonra gordum ben cunku cogunlukla kardesle oyun oynuyordum. Yusuf yalniz basina boyadi...

Ve Sonuc:

Simdilik serbest calismaya devam ediyoruz. Kres yasimiz gelince bazi seylerin nasil cizildigini ogrenicez. Bunun icin Cizim ogreten kitaplar aldim ve her birini ogrendigimiz zamanla burda paylasicam. Malum ben blogda yapmadigimiz cizmedigimiz gitmedigimiz hicbirseyi paylasmiyorum.

Ilerleyen zamanlarda Cizim Okulumuz da tasindigimiz yeni evde yeni bir ders olarak hayatimiza giricek ins.

6 yorum:

  1. harika görünüyor gerçekten bayılıyorum sizin bu atolyenize,çizim kitaplarınızı ve paylaşımlarınızı ayrıca çok çok merak ettim,sabırsızlıkla bekliyoruz, bu arada sorduğun güzel soruya ufak bir cevap yazdım :)http://etkaca.blogspot.com/2013/09/yoldayz.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tesekkurler , normal cocuklar ıcın cızım ogreten bır kac tane kıtap aldım. kındergarten donemınde daha cok sanatsal aktıvıtelere agırlık verıcez

      ben de tam cevab yazdınmı dıye sımdı bakıyordum kı mesajını gordum. bakıyorum

      Sil

Yorumlariniz icin