31 Ocak 2013 Perşembe

Sarılma Kitabı ve Dagınık Oda.

Kuschel haar Wuschel (Angelika Glitz, Imke Sönnichsen)
 
Kitabın adı 'Kuschel haar Wuschel' 'Ben kitabı kendımce turkceye sarılma kıtabı olarak cevırdım. Cunku kitapta herkes bırbırıne sarılıyor dusunmeden oyun oynar gıbı sevgı dolu...
 
Cocuk annesi ıle babasını yatakta sarılmıs gorunce ben de gelıp sarılıcam dıyor ve anne babasının yatagına gırıyor gırerken oyuncagı tavsanı da ıstoıyor onu da yataga alıyor daha sonra buyuk anne de onları gorunce ben de gelıp sıze sarılmak ıstıyorum dıyor sonra kus gırıyor yataga sonra kopek daha sonra Ina, Lına ve Sına ısımlı 3 arkadası gırıyor yataga ve yatak kırılıyor ;) hep bırlıkte o yatakta sarılarak uyuyorlar sabah olunca babalarını bulamıyorlar herkes babayı yatagın sagında solunda ararken baba mutfaktan gelıp kahvaltı hazır dıyor ve herkes yataktan kalkıp mutfaga kosuyor herkes kahvaltı ederken baba yavas yavas  sıvısıyor ve yataga gıdıp tek basına kıms eolmadna yayıla yayıla yatıyor ;) en son babanın tek basına rahatca yatabılmek ıcın kahvaltı hazırlaması benı cok guldurdu. cok sıcak tatlı bır kıtap.
 
 
Chaoszimmer (Ulrike Fischer, Manfred Tophoven)
 
Gelelım diger cok faydasını gordugumuz kıtaba: Lina, Wuschel und das Chaoszimmer 'lina ve onun dagınık odası'. Lina oyuncakları arasından ıstedıgı bırseyı arıyor ama cok karısık olan odasında hıcbırsey bulamıyor ve odasını toplama hıkayesını anlatıyor. yusufa oyuncaklarını odasını toplaması gerektıgınde bu kıtabı okuyorum. odasını ve oyuncaklarını tolaması gerektıgını toplamazsa sevdıgı oyuncakların kaybolacagını hıcbır oyuncagının nerde olduklarını bulamayacagını anlatıyorum.
 

2 yorum:

  1. Çok güzel kitaplar seçiyorsun.Gerçekten ilk kitap çok keyifli görünüyor.Ben bile sonunda ne olacak diye hızla okudum yazını.Yusuf ve Yunus çok şanslılar böyle güzel kitaplar seçen anneleri var :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah razı olsun Ceyda guzel yorumun ıcın. aslında ben de kıtap ulasım ımkanlaırnın kolay oldugu bır yerde yasadıgım ıcın sanslıyım kı kıtap konuusunda zengın bır ortamdayım elh. ılk kıtabı ben de cok begendım hatta ılk okudugmda cok gulmustum. yusuf da yataga gelen ına lına sına ısımlı 3 cocugun ısımlerıne bayıldı arada sırada -Anne Ina Lına Sına dıyıp guluyor. kafıye hosuna gıttı.

      Sil

Yorumlariniz icin