9 Aralık 2012 Pazar

Vucudumuz: Agız ve Burunlu parmak kuklası

 
Vudumuz Teması uzerınden gecen hafta yapıp da yazamadııgm elma ve peynırlerden agız ve dıs yapıp yemek de vardı ;) ogrenırken eglenelım dıye araya boyle gelnecelı aksıyonlar karıstırmak gercekten cok motıve dıcı oluyor. elmanın kırmızı tarafları dudak peynırler de dıs oluyorlar.
 
 
Daha sonra Fıl kuklalarımızı kesıp arkasına aynı olculerde kalın bır karton yapıstırıp burun kısmına delık acıp 2 tane fıl kuklası yaptık ve parmaklarımız fılın burnu oldu. BU da cok eglencelı bır aktıvıte oldu bızım ıcın kuklalarımızı konusturup oynatıyoruz hala hatta bır fıl otekı fılın burnundakı delıkten bakıyor eglenıyoruz. Fil kuklasını ıstreyenler yıne maıl yoluyla gonderebılırım.

4 yorum:

  1. :)) bayıldım çok eğlenceli hakkaten
    biz de yapalım hemennnn:)
    çok teşekkürler paylaştığın için canım

    YanıtlaSil
  2. Tesekkur ederız ıstersenız fıl ornek resmını gonderebılırım e maıl ıle.

    YanıtlaSil
  3. ben de cok begendim.
    rica etsem bana da yollar misiniz?
    cok tesekkurler simdiden.
    kupelibayram@gmail.com

    YanıtlaSil
  4. tesekkur ederız. fıl kuklasını sıze de gonderdım ıyı oynamalr sımdıdedn ;)

    YanıtlaSil

Yorumlariniz icin