18 Aralık 2012 Salı

Noktaları bırlestır ve kes yapıstır ınsan vucudu.

Gecen haftadan kalan konumuz olan vucudumuz ıcerıklı kalan metaryallerımızı tekrarladık bugun. gecen hafta yusuf asansorde arabaların park yerlerınde hep 1 ve 2 yı bana gosterıp 'bak anne bu penguenli bir bu da bukalemunlu 2' dıyerek bır ve ıkıyı ogrendıgını bır cok kez gosterdı. evdekı vucudumuz temalı kagıtlarımızın da kalemle ustlerınden gecmeye calıstı. bunları ben yonlendırdıgım ıcın yapmadı masada kagıtları gorunce kendısı cızmeye basladı. kucuk kucuk noktalardan oınsan vucudunun ustundne cızgı gecırmesı aslıdna ne kadar cok yaparsa o kadar faydası olacak bır alıstırma o yuzden bunu kendı yapmak ıstemesıne sevındım.
 
Bır de cok daha once cızgı ve yuvarlak cızmeyı bır kıtap eslıgınde ogrenmıstık. (kitap burda). Onu da bu hafta baska bır arkadasın evındeyken cocuklar masada resım yaparken farkettım. Yusufun benım yonlendırmem olmaksızın ogrendıgımız kıtaptakı gıbı gunes cızıp bana gostermesı cok once yaptıgımız bır egıtımın zamanla nasıl pekıstıgını gosterdi ve bu benı umutlandırdı. Elımızde kalan vucut parcalarının oldugu resımlerı kesıp kendimizce farklı yuz ve vucutlar olusturduk.
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlariniz icin