24 Ekim 2012 Çarşamba

Konusan Kitap

   
   


Dün kutuphaneye gidip elimizdeki okuyup artık        bakmadıgımız kitaplalrımızı geri verdik ve yeni baska kitaplar baktık. yusufa sevdigi kitapların yanısıra daha once kitapcıdan gorup cok pahalı buldugum icin almadıgım kalemle birlikte konusan kitaplardan gordum ve hic kacırmadan aldım tabi.  (TİNG der Horstift und Horbuch) Kalemi kitabın cesitli yerlerine degdirince hem ordaki durumu anlatıyor hem de ordaki dogal sesleri cıkarıyor. kelebek, ugurbocegi, sinek... cesitli ucan boceklerin bile kanat sesleri arasında farklılıklar var. bir yandan da bocek cesıtlerini anlatıyor. bunun daha kucukler icinolan hayvan sesleri meyva sebzeleri tanıtan daha cok sesitleri var. herseyin hazırı var ya gunumuzde bu da o hesap artık kitabı bile kalemler okuyor ;)

Ting kıtapları ve kalemıyle ılgılı turkce ınformasyon: http://www.ting.eu/tr/
 


   

2 yorum:

  1. Benim aldığım konuşan kitap daha kalın kağıttan tuşlu, kalemli olanları bilmiyorum, çocuklar için görsellik çok önemli ne versek kavrıyorlar..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. senınkı de güzel dugmelılerı de bılıyorum ama kalemlıler ayrı güzel.

      Sil

Yorumlariniz icin