24 Ekim 2012 Çarşamba

Cocuklarla bir gün


Grupca sarkı soylüyoruz
     Dun cocuklarla Anne bebek bulusmasına gittik orda ikisi de oynadılar yunus dogana kadar zaten yusufla birlikte haftada 2 kez giderdik ama dogumdan sonra ara vermistik. orda yunus yerde yatıp oynayan cocukları seyretti yusuf da genelde arabnalarla ve buldugu oıyuncaklarla oynayıp vakti iyi gecirdiler. ordan cıkmadan once de tum cocuklar toplanıp sarkılar soyledik. anne bebek bulusmalarına gidip boyle guzel vakit gecirmeyeli bayagı olmus. kardesimiz dogduktan sonra yusufla eskisi gbi cok ilgilenemiyordum. Ozellıkle yunusa ası yaptırmamdııgm ııcın ılk 6 ay boyle kalabalık ıcıne sokmak ıstemıyordum ama ekım geldı ve herkesın kreslerı okulları basladııg ıcın anne bebek bulusmaları da eskısı gıbı cok kalabalık olmuyor diye artık sosyal hayata tekrar
cıkmaya basladık.


Yusuf diger cocukların yanında hala oyuncaklarını
toplayıp ayrı oynuyor :(
     Malum bebek de artık buyudu ve ben de cocukların gelisimiyle ilgili yazmayalı da bayagı olmus. yunus artık daha iyi anlıyor bizi ozellikle sofrada biri agzına bisey aldıgında deliriyor illa butun herseyi kendi yiyecek maasallah istahı cok acık. Ama ben anne sütü dısında daha gecen hafta elma armut muy purelerini ayrı ayrı vermeye basladım. bu kadar istahlı olmasa daha beklerdim. yunus hep abisiyle bizi takip ediyor ve hep ilgi istemeye basladı. biizi ve hareketi seyretmeyi sevdıgı ıcın yunusu yere koyup muzıgı acıp yusufla birlikte kardesın etrafından done done birbirimizi yakalamaya calısıyoruz bu oyun ikisinin de cok hosuna gidiyor ama benim hasatım cıkıyor :( her ne kadar artık yunus da oyuncakları istemeye baslayıp abisi de vermek istemedigi icin kavgalar baslamıs olsa da idare ediyoruz. Yunus artık dusmeden bir sure oturabiliyor ama yalnız bırakamıyorum yanında olmayınca dusuyor cunku. ama cok da onemli degil aslında ne zaman oturdugu ne zaman donebildigi... cunku dün anne bebek bulusmasında oranın hocalarından biri olan bir kadın ilk cocugunu 13 yıl once kaybetmıs daha dogdugunda cocuk yemegini bile serumla yıyebiliyormus ilk cocuguyla hissetmeyi cocuklara ne ve neyi nasıl vermesi gerektigini duygusal ihtiyaclarını herseyi onunla ogrendim diyor. onu dinleyince cok sukretmem gerektigini tekrar anladım.  


Oglumun bayramlık hediyesi


  Anne bebek bulusmasından sonra kütüphaneye gidip kitap baktık. Kutuphaneden cıkıp eve gelirken evin bir kac ihtiyacını aliyim diye markete girdim. bir de baktım Lego Duplonun Tren istasyonlarında yuzde 30 indrim var. normalde o pahalı oyuncagı almazdım ama yusuf ne zamandır oyuncakcılarda gordugu trenleri gosterip oynuyordu ben de onun tren istedigini bildigimden Ludothek denen oyuncak kiralanabilen yerden tren kiralamak niyetindeydim ama bir turlu oraya gitmek nasip olmamıstı. bunların hepsinin ustune Lego Trenini indirimde gorunce gonulsuz de olsa aldım yusuf dan sonra Yunus oynar diye hem bayram da geliyor bayram hediyesi olur diye kendimi avuttum. Tekrar bir fırsatını bulunca Ludothekten tahta Tren istasyonundan kiralicam zaten yaklasık 8,9 ay once yine kiralamıs sonra geri vermistim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlariniz icin